Kadınlar İçin Etkili Göbek Eritme Hareketleri

Hanımlar;

Erkekler gibi karın kası çalışmayı bırakın! Bu tarz çalışma kadınlarda daha geniş ve kalın bel çevresine sebep oluyor.

Çoğu kadın, mümkün olduğunca dar bir bel çevresine sahip olmak için çaba gösterir. Ayrıca bel-kalça oranını korumak için elinden geleni yapar. Ama erkeklerin çalışma prensibine uyarak çalışınca, kaş yapayım derken göz çıkartır. Bu nedenle kadınlar kadın gibi çalışmalı!

Kendinizi göbek yağlarından kurtarmaya ve bikini giymeye hazır bir karna sahip olmaya adadıysanız size birkaç kadınlara özel egzersiz önerilerim var. Fitness seviyeniz ne olursa olsun hayal ettiğiniz seksi karına sahip olun!

V-Sit Pull Back Hareketi


Not:Boynunuzu rahat bırakmayı unutmadan hareketi yapmalısınız. 
Dizleriniz bükülmüş halde oturun, bacaklar ve kollar önünüzde omuz seviyesinde pozisyon alın.
Karın kaslarını sıkarak geriye doğru yaslanın.
Gövdenizi sağa döndürün ve dirseğinizi mata değecek şekilde geri çekin ve bırakın. 
Daha sonra diğer tarafa dönüp hareketi tekrarlayın. 
Her iki taraf için 20 tekrar. 
kadınlar için karın kası egzersizleri

Plank-Up Hareketi


Plank pozisyonuna geçin.( karın sıkı,sırt düz,ön kollar yerde,bacaklar geride uzatılmış)
Popoyu yukarı doğru kaldırmaya başlayın, sırtı ve bacakları düz tutarak.
İkiye kadar sayıp, ilk pozisyona geri gelin. 
10 tekrar yapın. 
kadınlar için karın kası

Wipe-Away Hareketi


Sırt üstü uzanın ve kolları iki yana omuz hizasında açın.
Bacakları kapalı şekilde kalça hizasında yukarı kaldırın. 
Karnı sıkılaştırın, sırt yere yapışık, bacakları sağa doğru 45 derece yatırın. 
Sonra geri kalça hizasına getirin. 10 tekrar sonrası aynı hareketi sol taraf için de 10 tekrar yapın.  

kadınlar için karın kası


Plank Swipe Hareketi


Plank pozisyonunu alın.
Sol ayağınızı, sağ topuğunuzun hizasına gelecek şekilde kaldırın.
Ve yukarı doğru kaldırıp, tekrar topuk seviyesine gelecek şekilde 10 tekrar yapın. 
Bacakları değiştirip 10 tekrar daha yapın. 

kadınlar için karın kası

Air Circle Hareketi


Sırt üstü yere uzanın.
Kolları dik olarak yukarı kaldırın. 
Popo ve üst beden yerde olacak şekilde, bacakları kalçadan yukarı doğru kaldırın ve sabit tutun. 
Yuvarlak bir halka çizer gibi bacaklarını hareket ettirin. 
İki farklı yön için ayrı ayrı 10 tekrar yapın. 

kadınlar için karın egzersizleri


Side-Scissors Cross Hareketi


Sırt üstü uzanın ve kolları başınızın gerisinde ileriye doğru uzatın.
Karnınızı sıkın ve bacakları kalça hizasında yukarı da tutun.
Kollarınızı öne doğru getirmeye başlayın ve bacaklarınızı makas gibi açıp içinden geçin sonra tekrar geri uzanın. Bacakları da kapalı konuma getirerek ilk konuma gelin. 
Bu hareketi 15 tekrar yapın. 
kadınlar için karın kası egzersizleri